Als onderdeel van de publiciteitscampagne van buurtrestaurant De Duindoorn om contact te leggen met de buurtbewoners, werd een serie socials voor Facebook en Instagram gecreëerd rond evenementen en nieuws. De berichten liepen synchroon met de nieuwspagina van de nieuwe website. De berichten hadden een relatief groot bereik en werden regelmatig geliked en gedeeld door bewoners uit de omgeving.
Hieronder de visuals van een aantal van de berichten, allemaal in de nieuwe huisstijl.
Teksten bij de posts
Nieuwe website
“Hoera! De Duindoorn heeft een nieuwe website! Zoals je van ons eten al gewend was, is nu ook onze website vers gemaakt. Je vind er ons menu, het laatste nieuws en een grote gele knop om een tafel te reserveren of een vraag te stellen. Ook thuis op je computer, of op je telefoon heten we je van harte welkom. Kom eens langs op https://www.restaurantduindoorn.nl Also available in English!”
Paasbrunch
“Kom je ook naar de Paasbrunch in De Duindoorn op vrijdag 15 april? De Paashaas heeft eieren verstopt in de tuin en op het terras. Zoek ze allemaal. Vind jij het GOUDEN EI? Dan win je een leuke prijs!”
Biertje
“Hoera! Onze aanvraag om alcoholhoudende dranken te verkopen is door de gemeente goedgekeurd. Vanaf nu kunt u bij ons een lekker biertje of glaasje wijn
drinken in het zonnetje op ons terras. En in onze zaal natuurlijk ook. Proost!”