Voor Artisan Stucco Mortars, een kleine producent van natuurlijke kalkstuc- en verfmaterialen, hebben we een uitgebreide merkidentiteit ontwikkeld.

Na marktonderzoek naar directe concurrenten, het begrijpen van klantverwachtingen en het beoordelen van de intrinsieke waarden van het bedrijf en zijn producten, hebben we een merkidentiteit en strategie geformuleerd. Deze basis leidde tot het creëren van een tone of voice en visuele identiteit die de kernwaarden van het bedrijf belichaamt: kwaliteit, duurzaamheid, traditie en verantwoordelijkheid.

Het logo is ontworpen met warme kleuren en er is een lettertype gekozen dat zowel traditionele als moderne esthetiek combineert. Met deze bouwstenen hebben we een volledig spectrum aan communicatiematerialen gecreëerd, waaronder visitekaartjes, factuursjablonen, handleidingen, branding labels voor productverpakkingen, een glanzende brochure, posters, flyers en een website.

Projectdetails

Branch: Bouw
Diensten: Content, Copywriting, Print, Strategie, Vertalingen, Visual identity

Meer over Strategie

We helpen organisaties hun communicatiestrategie en visuele identiteit te versterken, zodat zij hun doelgroepen effectief kunnen bereiken.

Van strategisch advies tot praktische resultaten zoals merkpositionering, doelgroepanalyse en de creatie van een complete huisstijl. Wij ontwikkelen een aanpak die past bij uw merk en de specifieke wensen.

Bent u op klaar om de volgende stap te zetten in het verbinden met uw doelgroep? Lees meer over hoe we u kunnen helpen te komen waar u wilt zijn of neem contact met ons op.