Voor Bastion Hotels maakten we twee gepersonaliseerde e-mail campagnes met kerstwensen voor de vaste klanten van de hotelketen. Beide campagnes verwezen naar een eigen landingspagina in hetzelfde thema en linkten vervolgens naar de website van Bastion Hotels.

Bewegende groeten per mail

De eerste campagne voor Bastion, voor de feestdagen van 2013, verwees naar een landingspagina met een scroll-effect, waarbij de klanten kennismaakten met een nieuwe hotellocatie in de buurt van Schiphol.

Het gebruikte scroll-effect, ook wel parallax effect, is een techniek waarbij verschillende beeldelementen op verschillende snelheid bewegen als de gebruiker de pagina scrollt. Daardoor ontstaat een ruimtelijk effect. Door hier slim gebruik van te maken wordt de gebruiker als het ware de pagina in gezogen. Deze techniek leent zich goed voor story telling, presentaties en actiepagina’s. Hieronder een video weergave van het effect op de landingspagina.

 

De tweede campagne had een landingspagina met kerstwensen en een videoanimatie en informeerde de klanten over Bastions sponsorproject voor de Parijs-Dakar-race. De animatie is gemaakt door de getalenteerde crew van Bigpixel Animation Studio.

Hieronder de animatie op de landingspagina van de campagne 2014.

Voor beide campagnes leverden we na afloop statistische rapporten over mailopeningen, kliks en bezoeken aan de landingspagina’s.

Projectdetails

Klant: Bastion Hotels
Branch: Horeca
Diensten: Animatie, Content, E-mail marketing
Kenmerk: Parallax effect
Partner: Buro 050

Meer over Content

"Content is king," zoals Bill Gates ooit zei, en daar zijn wij het volledig mee eens. Wij hebben vele organisaties ondersteund bij het creëren van boeiende teksten, vertalingen en illustraties die resoneren met hun doelgroepen.

Laat ons u helpen uw content naar een hoger niveau te tillen op alle platformen. Lees meer over hoe wij u kunnen helpen met het creëren van impactvolle content voor uw websites, brochures en sociale media, of neem vandaag nog contact met ons op om aan de slag te gaan.